Quiche cu legume de sezon

Aseară am avut la dispoziție mai mult timp așa că am încercat această tartă pe care doream demult să o fac. Mie mi-a plăcut mult gustul ei combinat dulce-sărățel, oferit de brînza de oi sărată și legumele coapte, așa că nu ezitați să o încercați.

Ingrediente pentru blat:

  • 250 gr făină
  • 80 gr de unt rece
  • 4-5 linguri de apă rece
  • un praf de sare

Ingrediente pentru umplutură:

  • 2 dovlecei
  • 2 vinete
  • 1 morcov
  • 150 gr de brînză sărată de oi
  • 2 ouă
  • 4-5 linguri de smîntînă
  • o linguriță de oregano
  • piper

Mai întîi frămîntăm aluatul pentru tartă din 250 gr de făină, 80 gr de unt rece și 4-5 linguri de apă rece. Se prepară foarte ușor și se primește gustos și crocant. După ce am lăsat aluatul să se odihnească măcar 5 min, îl întindem în tava de copt.

1

Cu ajutorul unui cuțit de bucătărie ca în imagine, feliem dovleceii, vinetele și morcovul în fîșii lungi și subțiri.

2

Dăm brînza de oi prin răzătoare și o punem peste aluat. Începem să rulăm și feliile subțiri de legume și le aranjăm în tavă peste brînza rasă.

3

Le aranjăm după preferințe.

4

5.jpg

După ce am aranjat legumele în tavă, turnăm peste ele o compoziție formata din 2 ouă bătute cu smîntîna, puțin oregano și piper. Sare nu punem fiindcă brînza de oi este sărată.

2.2

Cu ajutorul unei linguri turnăm compoziția peste legume pe toată suprafața.

6

Dăm tava la cuptorul preîncălzit la 180 Grade Celsius pentru aproximativ 35-40 minute sau pînă vedeți că tarta s-a rumenit.

7

Poftim la o bucățică! 🙂

10

8

Dacă vă plac rețetele mele, dați like paginii mele de Facebook  Dia’s Kitchen pentru a fi la curent cu noutățile de pe blog!

9

Leave a Reply

