Spaghetti de post cu ciuperci si usturoi

Eri mi-a venit dorul de paste, așa că nu am ratat ocazia să pregătesc această rețetă de post simplă și foarte rapidă de spaghetti cu ciuperci. Am ales ciupercile champignon brune, fiindcă aroma lor îmi place mai mult. Cel mai sănătos mod de a găti ciupercile este să nu le călești excesiv.

Ingrediente:

  • 250 gr spaghetti
  • 4 ciuperci mari
  • 5 linguri ulei de măsline
  • 2 căței de usturoi
  • mix de piper
  • sare

Această rețetă se gătește ușor și repede, așa că pentru început punem apa la fiert și fierbem pastele conform instrucțiunilor de pe ambalaj.

Într-o tigaie mare, încingem uleiul de măsline și călim usturoiul, maxim un minut (usturoiul nu trebuie să se închidă prea mult la culoare pentru că va avea un gust neplăcut).

1

Adaugăm și ciupercile tăiate și sărăm după gust. Le gătim pînă cînd se evaporă excesul de apă și încep să devină maronii, cam 7-10 minute.

2

După ce pastele s-au gătit, le amestecam cu ciupercile, se poate să le punem chiar în tigaie peste ciuperci, după ce le scurgem. Asezonăm cu sare și piper după gust.

3.jpg

Serviți aceste spaghetti cu ciuperci calde! Dacă nu țineți post, atunci puteți să presărați și niște parmezan ras deasupra!

Pofta buna!

4.jpg

Dacă vă plac rețetele mele, dați like paginii mele de Facebook  Dia’s Kitchen pentru a fi la curent cu noutățile de pe blog!

6

Leave a Reply

