Ciorba de varza dulce

Fiindcă încă este perioada Postului Sfintei Marii, continui seria rețetelor de post. De data asta am ales să fac o ciorbă de varză dulce, scoaptă mult timp și aromată ca la bunici.

Ingrediente:

  • o jumătate de varză
  • 1 morcov
  • o ceapă
  • 3 roșii
  • 2 ardei dulci
  • 2 căței de usturoi
  • cîteva linguri de ulei de casă (cantitatea după preferințe, eu am pus 5 linguri de ulei)
  • 2 frunze de dafin
  • sare și piper
  • cîteva fire de mărar și pătrunjel

Gătiți această ciorbiță aromată în ceaunel, în oală de lut (la cuptor), sau în Multi-Cooker.

Se gătește foarte ușor, doar puneți toate ingredientele în vas și gătiți-le la foc mic.

Începem să pregătim legumele: feliem varza.

1

Ceapa și usturoiul.

2

Morcovul îl dăm prin răzătoarea mășcată.

3

Tocăm și ardeiul.

4

Roșiile le dăm prin răzătoare sau prin blender. Punem toate ingredientele în vasul pe care l-ați ales.

5

Adăugăm apă cît să cuprindă legumele, sărăm și piperăm, amestecăm bine, acoperim cu capacul și punem la foc mic, ca ciorba să se scoacă.

Eu am gătit ciorba la Multi-Cooker timp de 2,5 ore la temperatura de 110 Grade Celsius.

6.jpg

După ce stingeți focul, adăugați mărar și pătrunjel proaspăt, apoi mai lăsați ciorba cu capacul pus încă vreo 15-20 minute.

7.jpg

Pofta Mare!

9.jpg

Dacă vă plac rețetele mele, dați like paginii mele de Facebook  Dia’s Kitchen pentru a fi la curent cu noutățile de pe blog!

10.jpg

Leave a Reply

