Pachetele cu ardei gras (congelat pentru iarna)

Încetișor gospodinele umplu cămările cu diferite ingrediente și bunătăți pentru sezonul rece. Am decis și eu ca în fiecare an că a venit momentul să fac piața și să cumpăr cei mai frumoși și mai cărnoși ardei dulci pentru congelat. Am ales și roșii și verzi pentru culori frumoase. Metoda mea de congelare a ardeiului gras pentru iarnă e foarte simplă și o folosesc deja al treilea an consecutiv. Sunt foarte mulțumită de felul cum arată și sunt la gust ardeii cînd îi arunc în zeamă, supe, pilafuri sau alte feluri de mîncare. Mai mult ca atît că îi aranjez pe porții ce îmi face munca și mai ușoară atunci cînd gătesc iarna. Tot așa congelez pătrunjelul și mărarul.

Ingrediente:

  • 2 kg de ardei gras (cantitatea se alege individual)

Ustensile:

  • peliculă alimentară
  • un robot de bucătărie care poate felia cuburi (opțional)

Mai întîi spălăm ardeii și îi lăsăm să se usuce sau îi ștergem de restul de apă cu un șervețel de bumbac uscat.

1.jpg

Îi tăiem cuburi cu ajutorul unui robot de bucătărie sau cu cuțitul.

Eu mi-am ușurat treaba și am ales robotul, 1 minut și ardeii sunt feliați 🙂

2

Mai departe cu ajutorul unui foarfece tăiem pelicula de bucătărie bucăți cam de 20 cm, o aranjăm pe masă și punem cîte 3 linguri de ardei peste ea.

Vedeți în imagini cum am aranjat eu.

3

Vă dau un sfat ca să împachetați ardeii imediat ce i-ați tăiat fiindcă dacă stau mult așa, se va scurge mult suc din ei, ori noi dorim la iarnă ardeii să fie cu cît mai multe vitamine în ei.

4

După ce i-am împachetat, punem ardeii în congelator!

Aceste pachețele sunt foarte comode, fix de o zeamă.

5

Dacă vă plac rețetele mele, dați like paginii mele de Facebook  Dia’s Kitchen pentru a fi la curent cu noutățile de pe blog!

One comment

Leave a Reply

