Conopida Gratinata

Putem găti conopida în numeroase feluri. Putem să o servim și crudă, în așa fel vom beneficia și de mai multe din vitaminele ei. De data asta am ales o rețetă delicioasă de conopidă grătinată. Din bucătăria mea, vine un miros minunat!

Ingrediente:

  • 600 gr conopidă
  • 2-3 ouă
  • 4-5 linguri de smîntînă
  • 1 linguriță de paprika sau boia dulce
  • 100-150 gr brînză (de vaci sau de oi, după preferințe)
  • sare și piper după gust

Mai întîi pregătim conopida: o spălăm, o mărunțim în bucăți și o gătim la abur pentru maxim 20 minute. Sau o fierbem pînă e aproape gata.

1.jpg

Cînd conopida e gata, o aranjăm într-o tavă de copt. Dacă doriți puteți unge tava cu puțin unt. Eu nu am uns cu nimic.

2

Peste conopidă punem brînza.

3

Pregătim un amestec din 3 ouă, 4 linguri de smîntînă, 1 linguriță de paprika sau de boia dulce, sare și piper.

4

Turnăm compoziția deasupra conopidei și dăm la cuptorul preîncălzit la 180 Grade Celsius, pentru 20-25 minute.

Poftă bună!

Se servește atît caldă cît și rece! Cu pîine sau fără!

5

Dacă vă plac rețetele mele, dați like paginii mele de Facebook  Dia’s Kitchen pentru a fi la curent cu noutățile de pe blog!

6

Leave a Reply

