Salata greceasca

Iată că a venit rîndul ca și pe blogul meu să apară salata grecească 🙂 Este atît de gustoasă și sănătoasă această salată că o fac ori de cîte ori am ocazia. Folosesc cele mai simple ingrediente, vedeți mai jos.

Ingrediente pentru un platou:

  • 2 roșii
  • 2 castraveți
  • o ceapă
  • măsline (la alegere)
  • cîteva linguri ulei de măsline
  • brînză de oi sărată sau bulgărească
  • ierburi uscate aromate
  • cîteva fire de pătrunjel verde

Salata grecească se prepară foarte simplu și arată foarte aspectuos.

Tot ce trebuie să facem este să tăiem roșiile și castraveții mășcat, ceapa rondele, brînza cuburi  și să le aranjăm frumos pe platou. Punem și măslinele.

La sfîrșit stropim cu ulei de mălsine. Eu mă strădui să picur ulei pe fiecare cub de brînză, iar apoi presor ierburile aromate și ornez cu pătrunjel verde.

De obicei, eu nu sărez această salată, mai ales dacă folosesc brînza de oi!

Poftă bună!

1

Dacă vă plac rețetele mele, dați like paginii mele de Facebook  Dia’s Kitchen pentru a fi la curent cu noutățile de pe blog!

2

Leave a Reply

