Crema de brinza cu marar

De cînd am descoperit această rețetă, nu mă pot lăsa de ea. De data aceasta am pregătit crema de brînză cu mărar, pentru a o întinde pe pîinică de casă și pentru a o savura cu ceapă verde 🙂

Ingrediente pentru aproximativ 400 gr de cremă de brînză:

  • 500 ml chefir 2,5 %
  • 500 ml lapte covășit
  • 250 gr smîntînă 20 %
  • 1 lingură suc de lămîie
  • un pumn mărar prospăt tocat
  • un praf de sare

Amestecăm într-o cratiță toate ingredientele.

1

Le amestecăm bine cu o lingură din lemn.

2

Acoperim o strecurătoare cu 2-3 straturi de tifon, o punem într-un vas adânc și turnăm în ea compoziția obținută.

3

Lăsăm la scurs pentru 30 ore în frigider.

Scurgeți periodic lichidul acumulat!

4

Păstrăm crema de brînză în frigider pînă la 2-3 zile într-o caserolă acoperită.

Folosiți crema de brînză la bruschete, sushi sau ungeți-o pe foi de clătite la dejun.

6

Puteți vedea și rețeta de cremă de brînză simplă, aici: Cream Cheese

Dacă vă plac rețetele mele, dați like paginii mele de Facebook  Dia’s Kitchen pentru a fi la curent cu noutățile de pe blog!

Leave a Reply

