Mincare de post cu mamaliga si ciuperci

Se dă cineva în lături de la o porțioară de mămăligă aburindă cu niște ciupercuțe abia călite și savurate cu murături? Eu cred ca nu! 🙂 Încă odată m-am convins, mîncarea simplă este cea mai sănătoasă și cea mai delicioasă!

Ingrediente:

  • o cană și jumătate făină de porumb
  • 500 gr ciuperci champignon
  • 3 linguri ulei
  • sare

Mămăliguța am pregătit-o ca de obicei dintr-o cană și jumătate de făină de porumb și 3 căni de apă, cu un praf de sare.

1

Ciupercile le-am călit pe tigaie pînă a scăzut apa.

2

Cînd totul este gata, servim cît este cald, cu murături și cu poftă bună!

4

Dacă vă plac rețetele mele, dați like paginii mele de Facebook  Dia’s Kitchen pentru a fi la curent cu noutățile de pe blog!

Leave a Reply

