Tartine cu sfecla rosie si Hering

Anul Nou se apropie cu pași rapizi iar gospodinele pe diferite forumuri și grupuri deja caută idei de aperitive și bunătăți. Eu va dau o idee simplă de tartine cu sfeclă roșie și hering, ca să nu vă obosiți prea tare 😉 Puteți găti aceste tartine la masa de sărbătoare sau chiar în zile obișnuite la prînz sau cină!

p.s. Nu am vrut să amestec sfecla roșie cu maioneză, fiindcă am dorit ca tartinele să fie mai sănătoase, însă dacă inima tare vă poftește, puteți amesteca sfecla cu puțin usturoi și maioneză de casă! (Reteta: Maioneza de Casa

Ingrediente:

  • 2 sfecle roșii de mărime medie (eu am avut cîteva mai mici)
  • 1 pește marinat hering
  • 3 linguri ulei rafinat de floarea soarelui
  • felii de pîine neagră (eu am avut pîine neagră fără drojdii)
  • ceapă roșie (opțional)
  • verdeață

Fierbem sfecla roșie și o curățim de coajă.

1

O dăm prin răzătoare și o amestecăm cu 3 linguri de ulei. Nu punem sare, dacă peștele este sărat.

2

Spălăm și curățim de oase peștele.

3

Tăiem feliile de pîine neagră după preferințe și aranjăm pe fiecare felie, mai întîi sfecla apoi hering-ul. Ornăm după imaginație!

Să aveți poftă și voie bună!

5

Dacă vă plac rețetele mele, dați like paginii mele de Facebook  Dia’s Kitchen pentru a fi la curent cu noutățile de pe blog!

Leave a Reply

