Macrou la abur cu legume

Acesta este felul meu preferat de mîncare în ultima perioadă. Pe lîngă faptul că este foarte delicios, mai este și foarte sănătos. Am încercat de-a lungul timpului mai multe feluri de pește să îl gătesc la abur, însă cel mai mult ador macroul și somonul gătit astfel. De obicei, îl servesc la cină, nu mai tîrziu de ora 18.00-19.00, mai ales în zilele cînd sunt foarte ocupată, fiindcă se gătește extrem de ușor, nu îmi ia niciodată mai mult de 25 minute.

Ingrediente:

  • macrou congelat
  • legume de care aveți (cartofi, morcovi, conopidă, broccoli, mazăre, țelină, ardei grași, etc.)
  • 1-2 linguri ulei de măsline
  • mix de ierburi uscate: busuioc și oregano

Tot ce aveți de făcut este să decongelați macroul, să îl spălați și să îl puneți împreună cu legumele pregătite în vasul de gătit la abur. Stropiți cu ulei de măsline și presărați ierburile aromate.

Eu personal nu sărez niciodată macroul, fiindcă de la sine el este puțin sărat! Nu sărez nici legumele!

1

Gătiți la abur pentru maxim 20 minute.

2

Poftă mare! 🙂

3

Dacă vă plac rețetele mele, dați like paginii mele de Facebook  Dia’s Kitchen pentru a fi la curent cu noutățile de pe blog!

4

Leave a Reply

