Costite la cuptor in sos de soia si mustar

Ce ziceți de niște costițe fragede și aromate, de pe care carnea se ia ușor? Pot fi servite cu legume coapte și murături, fasole fierte și călite în sos de roșii, varză murată călită sau orice garnitură vă place cel mai mult. Costițele pe care le-am avut eu sunt bio, de la țară de la părinții mei care au crescut porcul cu cereale și vegetație. Foarte delicioase sau primit! 🙂

Ingrediente:

  • 1 kg costițe de porc

Ingrediente pentru marinată:

  • 1 lingură plină cu muștar
  • 3 linguri sos de soia light
  • 1 jumătate lingură boia dulce
  • 1 linguriță de miere
  • 4 linguri suc de lămîie
  • sare și piper

Ca costițele să se primească fragede și moi, va trebui să le marinăm în jur de minim 1-2 ore sau peste noapte în frigider.

Pregătim marinata. Amestecăm toate ingredientele într-un vas mai măricel.

1

Adăugăm și costițele, pe care mi le-au dat părinții mei, sunt încărcate cu carne 🙂

2

Acoperim vasul cu folie de plastic și îl dăm la frigider pentru minim 1 oră sau peste noapte.

După ce costițele sau marinat, le aranjăm într-o tavă de copt și turnăm tot sosul deasupra.

4

Acoperim tava de copt cu folie de aluminiu și dăm la cuptorul preîncălzit la 160 Grade Celsius pentru aproximativ 1 – 1,5 ore, sau pînă vedeți că carnea începe să se desprindă ușor de pe os. Cu 20 minute înainte de a fi gata, scoateți folia de aluminiu ca să rumeniți frumos costițele.

6

Poftim de serviți cu plăcere! Apa care se lasă în tavă este nemaipomenit de delicioasă și aromată! Turnați-o peste costițe cînd le serviți sau peste garnitura care o aveți.

3

Dacă vă plac rețetele mele, dați like paginii mele de Facebook  Dia’s Kitchen pentru a fi la curent cu noutățile de pe blog!

5

Leave a Reply

