Tarta cu ton si broccoli

Eu îndrăgesc foarte mult tartele de diferite feluri fiindcă se gătesc repede, arată aspectuos cînd se coc și umplu casa cu mireasma lor care diferă de fiecare dată de la varietatea de ingrediente diverse care pot fi folosite în ele, începînd de la legume și terminînd cu diferite tipuri de carne și becon sau chiar cum am făcut eu de data asta cu ton și broccoli.

Ingrediente pentru baza de aluat pentru o tavă de 28 cm diametru (Acest aluat la mine a mers de fiecare dată și poate fi utilizat și la tarte cu umpluturi dulci dacă adăugați și puțin zahăr):

  • 25o gr făină
  • 120 gr unt foarte rece tăiat cuburi
  • 4 linguri de apă foarte rece
  • un praf de sare

Ingrediente pentru umplutură:

  • broccoli  (eu am avut mix de broccoli și conopidă congelate, cantitatea vedeți la ochi)
  • o conservă de ton (a mea a avut 185 gr)
  • 200 ml smîntînă
  • 2 ouă
  • 1 lingură mix de ierburi uscate aromate
  • 100 gr cașcaval ras
  • un praf de sare

Pentru început facem aluatul. Punem ingredientele într-un bol și frămîntăm un aluat foarte fraged, moale și plăcut.

1

Ungem o tavă cu unt și întindem aluatul în ea, avînd grijă să ridicăm cît mai sus marginile. Punem tava la frigider pentru cel puțin 15 minute.

2.jpg

După 15 minute, scoatem tava cu aluat din frigider și o punem în cuptorul preîncălzit la 180 Grade Celsius pentru aproximativ 10-12 minute, pînă aluatul începe să crească foarte ușor.

Într-un bol batem 2 ouă, 200 gr smîntînă, ierburile uscate aromate, sare și piper.

Apoi, punem în tava cu aluat mai întîi legumele.

3

Tonul îl mărunțim și îl punem printre legume.

4

Turnăm deasupra ouăle bătute cu smîntîna.

5

Presărăm cașcavalul ras și dăm la cuptorul preîncălzit la temperatura de 180 Grade Celsius pentru 20-25 minute.

6

Tarta s-a rumenit frumos! 🙂

7

Poftă mare și voie bună să aveți!

8

Dacă vă plac rețetele mele, dați like paginii mele de Facebook  Dia’s Kitchen pentru a fi la curent cu noutățile de pe blog!

10

Leave a Reply

