Paste cu ciuperci in sos de smintina

Astăzi vă prezint un fel de mîncare foarte simplu și ușor de preparat pentru serile cînd nu prea aveți multe ingrediente în frigider, iar ideile în privința cinei întîrzie să apară 🙂

Ingrediente:

  • 400 gr ciuperci champignon, sau alt tip de ciuperci
  • 250 gr paste de orice fel (eu am avut paste italiene din făină de grîu dur)
  • 150 gr smîntînă de 20% grăsime
  • 1 lingură plină cu unt
  • condimente de care doriți (eu am pus paprica, oregano și busuioc)
  • apă fierbinte
  • sare și piper

Eu am pregătit aceste paste în multi-cooker, dar la fel se pot găti într-o tigaie wok, o tigaie mai adîncă sau ceaun.

Călim ciupercile tăiate în lung cu o lingură de unt timp de 10 minute.

1

Apoi, adăugăm pastele, smîntîna și condimentele. Sărăm și piperăm.

2

Adăugăm apă fierbinte cît să acoperim pastele. Amestecăm și gătim încă maxim 10 minute la programul Supe/Soup.

3

Aroma este deosebită! 🙂

4

Poftim la masă! Serviți pastele cît sunt calde!

f1

Dacă vă plac rețetele mele, dați like paginii mele de Facebook  Dia’s Kitchen pentru a fi la curent cu noutățile de pe blog!

f3

Leave a Reply

