Supa de rata cu taietei de casa

Frigul de eri m-a împins mai repede acasă să scot tacîmul de la rața pe care am pregatit-o în weekend (Rata innabusita cu varza murata, mar si mustar) și să gătesc o supă cu tăieței de casă care m-a încălzit nu doar la propriu dar și la figurat. Este o supă simplă, dar cîtă aromă are și cît de delicioasă este!

Ingrediente:

  • bulion de rață
  • 1 morcov mai măricel
  • tăieței de casă
  • sare după gust
  • pătrunjel verde

Am fiert bulionul de rață la foc mic ca să mi se primească supa limpede.

Am făcut repede tăiețeii de casă dintr-un ou, puțină sare și făină cît să cuprindă oul.

1

Am frămîntat un aluat destul de tare, că nici nu mi-a trebuit făină ca să tai tăiețeii.

2

Am adăugat în bulion un morcov tăiat rondele și l-am lăsat să fiarbă pentru aproximativ 5 minute la foc mic spre mediu. Apoi am adăugat și tăiețeii de casă și am fiert supa la foc mic.

3

După ce și tăiețeii au tras cîteva clocote, presărăm deasupra pătrunjel verde!

Poftim la masă! S-a primit o supă foarte delicioasă!

Încercați și voi! 🙂

8

6

Dacă vă plac rețetele mele, dați like paginii mele de Facebook  Dia’s Kitchen pentru a fi la curent cu noutățile de pe blog!

Leave a Reply

