Salata suba pe platou (cu maioneza de casa)

Iubesc să gătesc adorabila salată șuba ori de cîte ori am ocazia. Vedeți mai jos micile mele secrete și cum prefer eu să fac această salată. De data asta am ales să o pregătesc pe un platou mai mare. Salata are un aspect pufos și delicios, care cu siguranță nu va lăsa indiferent nici un oaspete de la masa voastră de sărbătoare!

Ingrediente:

  • 1 pește hering sărat întreg, cu tot cu cap
  • 2 sfecle roșii fierte mai măricele
  • 5 ouă fierte tare
  • 3-4 cartofi fierți
  • aproximativ 250 gr maioneză de casă (Rețeta: Maioneză de casă)
  • 30-40 gr unt rece din congelator

Începem să gătim salata cu fierberea legumelor și ouălor. Cît timp fierb legumele și ouăle, curățim peștele hering sărat de oase și de piele și îl tăiem bucăți mici.

Am observat de-a lungul timpului că gustul acestei salate depinde și de peștele sărat pe care îl folosim. Cu fileu de hering nu iese așa gustos, cum cu pește sărat hering cu tot cu cap!

1

Mai departe, pregătim platoul, îl ungem la bază cu puțină maioneză.

2

Dăm prin răzătoare cartoful și punem un strat de maioneză.

Atenție! Pentru a savura pe deplin gustul și aromele acestei salate, dar și pentru un aspect delicat și pufos, maioneza nu se va întinde cu lingura peste ingrediente, dar se va folosi un sac de bucătărie sau poche!

3

Aranjăm heringul și sfecla roșie dată prin răzătoare, cu un strat de maioneză.

4

Oul fiert dat prin răzătoare,  cu un strat de maioneză.

5

Iar la final radem untul scos din congelator deasupra. El va da salatei nu doar frumusețe dar și un gust mai fin!

6

Poftim la masă!

8

Dacă vă plac rețetele mele, dați like paginii mele de Facebook  Dia’s Kitchen pentru a fi la curent cu noutățile de pe blog!

7

Leave a Reply

