Oua fierte cu mamaliga si brinza cu smintina

O super-idee de cină rapidă, care îmi amintește de serile din copilărie petrecute la țară, după ce toată ziua alergam desculț pe ulițele din mahala!

Ideal ar fi să aveți toate ingredientele de casă, pentru această mîncărică delicioasă. Adică mă refer la oușoarele din cotețul de la țară și brînzica cu smîntînă de vaci la fel. Cantitățile pentru această mîncare, sunt la discreția fiecărei gospodine! 

Ingrediente:

  • ouă
  • smîntînă
  • brînză de vaci
  • un praf de sare
  • un praf de piper
  • ierburi aromate (opțional)

Ingrediente pentru mămăligă:

  • o cană făină de porumb
  • 2 căni de apă
  • un praf de sare

Fierbem ouăle moi, adică 3-4 minute, din moment ce le-am pus în apa clocotită.

Punem la fiert 1 cană făină de porumb cu 2 căni de apă și un praf de sare.

Amestecăm din cînd în cînd la foc mic, pînă mămăliga este gata.

1Combinăm și brînza cu smîntîna cu un praf de sare.

2

Servim toate aceste bunătăți după preferință!

Presărați ierburi aromate și piper deasupra!

Poftă bună!

3

Dacă vă plac rețetele mele, dați like paginii mele de Facebook  Dia’s Kitchen pentru a fi la curent cu noutățile de pe blog!

5

Leave a Reply

