Supa-crema de mazare verde gatita slow

Gătitul legumelor la temperaturi înalte, distruge tot ce e bun în ele și noi practic mâncăm o hrană care ne aduce un aport de NIMIC.

Astfel, ce poate fi mai delicios și sănătos, decît o supă cremă de mazăre, gătită încet, la temperatura de maxim 40- 50 Grade Celsius, timp de cîteva ore?  De cînd gătesc slow, am început să simt gustul supelor și altor mâncăruri. Se păstrează nutrienții, vitaminele și mineralele, chiar și culoarea legumelor e altfel, atunci cînd le gătim încet.

Unicul minus, acestui fel de gătit, este timpul îndelungat, însă cu un pic de răbdare, poți să îți planifici timpul în așa fel, încît să te bucuri de o supiță caldă, după ce ai făcut curățenie prin casă de exemplu, iar aparatul și-a făcut singurel treaba 🙂

Ingrediente:

– 2 cartofi mai mari
– 1 morcov
– 1 ceapa
– 400 gr mazăre verde
– cîteva frunze de dafin
– 3 linguri ulei de măsline
– sare și piper după gust
– 1 litru de apă

Punem legumele în aparatul de gătit. Eu mi-am folosit multicooker-ul, care deține Programul Slow-Cook.

1

Turăm 1 litru de apă și setăm programul de gătire încet/slow, pentru 2 ore.

2

Așa arată legumele după 2 ore de gătit slow.

3

Blenduiți și serviti supa cremă ornată cu pătrunjel, iar la dorință mai aruncați în ea și cîteva arahide!

4

Dacă vă plac rețetele mele, dați like paginii mele de Facebook  Dia’s Kitchen pentru a fi la curent cu noutățile de pe blog!

Leave a Reply

