Cum am ales sa imi pese de sanatate

Se spune că oamenii din viața noastră nu îi întâlnim întâmplator. Ba din contra, eu cred că trebuie să îi poți deosebi pe cei de la care TREBUIE să înveți, de cei care doar au fost în viața ta pentru ca TU să realizezi niște lucruri despre tine însuți.

Cam așa a fost și la mine! Într-o situație mai delicată din viața mea, am învățat să aleg acei oameni a căror sfaturi, uneori poate doar un singur cuvânt sau gest, m-au făcut să mă trezesc, să privesc lumea altfel, să mă privesc altfel dintr-o parte, și să realizez ce am de făcut.

Desigur că fără auto disciplinare, voință și iubire de sine nu prea reușești, însă SE POATE!

A te iubi – nu înseamnă doar să te faci frumos în exterior, să porți haine scumpe și bijuterii. A te iubi – înseamnă să ai grijă și de interiorul tău, fiindcă acolo stă sălășluit Dumnezeu, acolo se întâmplă cele mai de preț lucruri din experiența noastră pe pământ. Dacă nu realizezi acest lucru, îți va fi foarte greu să ai grijă de tine și să te iubești!

Iată de ce, pentru a avea o conștiință curată, un corp sănătos, în care sufletul nostru să se simtă bine, este nevoie să avem grijă cu ce îl alimentăm, sau mai bine zis, din ce alegem să scoatem energia vieții, dintr-un hamburger, sau dintr-o salată plină de nutrienți? Alegem să ne alimentăm haotic, cu ce pică sau alegem să ne disciplinăm și să prindem plăcere de la ceea ce mâncam? Alegem o căsuță a sufletului nostru plină de toxine care ne fac rău, sau alegem una curată, plină de vitalitate și energie?

Atunci când auzeam expresia, mănânci ca să trăiești, nu trăiești ca să mănânci, îmi trecea pe lângă urechi, fiindcă atunci mie nu îmi păsa de suferința corpului meu care striga din răsputeri că are nevoie de ajutor. Eu nu îl auzeam, fiindcă pur și simplu, nu cunoșteam niște lucruri!

Însă, Dumnezeu are grijă de noi toți și ne trimite câte un gând, un om, o carte, o informație, la timpul potrivit. Noi doar trebuie să fim atenți la toate astea și să le preluăm, schimbându-ne în BINE! Vine un moment când trebuie să te trezești și să devii conștient de propria ta viata și sănătate.

Iată de ce, de acum încolo, o să mă strădui să postez rețete mai sănătoase, cu ingrediente  de încredere, fiindcă după ce m-am informat, mi-am dat seama că în alimentație chiar trebuie de respectat niște reguli aparent simple, dar care iți pot schimba felul cum se simte suflețelul nostru în căsuța lui – corpul.

De aceea vă îndemn și pe voi – gătiți acasă, cât mai simplu, cu multă bunăvoință și iubire pentru cei dragi!

Pot să vă recomand cîteva cărți care pot sta la baza schimbării modului vostru de alimentație și de gândire, însă nu vă limitați la ele, mai căutați, informați-vă, fiindcă doar informați fiind, puteți să dețineți un control asupra situației. Citiți măcar câte ceva din ele, urmați niște pași și veți vedea că sănătatea nu va întârzia sa apară! V-am pupat! 😉

Cărți care m-au schimbat (și sunt sigură că lista va continua…):

  1. Studiul China – Colin Campbell, Thomas M. Campbell
  2. Studiul China (Carte de Bucate) – Leanne Campbell
  3. Dieta Vieții – Daniel Menrath
  4. Ești ceea ce mănînci – Gillian Mckeith
  5. Să trăim sănătos fără toxine – Robert Morse
  6. Conversații cu Dumnezeu – Neal Donald Walsch (vol. I, II, III)
  7. Emoțiile – Osho
  8. Un pămînt nou. Trezirea conștiinței umane – Eckhart Tolle
Leave a Reply

