Rulou din muschi de porc, marinat în sos de soia si mustar

Atunci cînd te ia plictiseala și nu ai chef să gatești ceva sofisticat, îmi vine în ajutor acest fel de rețete, care se pregăresc rapid, simplu și nu îți dau mari bătăi de cap fiindcă știi singur că or să iasă 🙂 Așa că, vedeți mai jos ce am făcut de data asta 🙂

Ingrediente:

  • o bucată de mușchi de porc de aprozimativ 1 kg (al meu a avut 900 gr.)
  • ierburi aromate

Ingrediente pentru marinată:

  • 1-2 linguri sos de soia light
  • 1-2 linguri muștar
  • 2 linguri zeamă de lămâie
  • sare și piper

Secretul cărnii suculente și gustoase este în calitatea cărnii pe care o folosiți (ideal ar fi să fie carne de casă, proaspătă, bio, de la țară) și perioada de marinare. Vă recomand să o marinați 24 ore, o puneți în frigider în marinată și uitați de ea pînă a doua zi. 

1

Vedeți mai jos cum am tăiat eu carnea pentru a obține o ruladă. Am tăiat bucata de carne în așa fel, încît să obțin o fîșie lungă de carne.

2

Apoi am uns carnea cu marinată, după ce am amestecat toate ingredientele. Am presărat ierburi aromate uscate.

3

Am rulat carnea.

4.jpg

Am legat-o să nu fugă nicăieri 🙂

5

Apoi am uns-o și deasupra cu marinată și în starea în care o vedeți mai jos, am dat-o la frigider pînă a doua zi, acoperită cu folie alimentară.

6

A doua zi, am copt rulada în cuptorul pre-încălzit la 180 Grade Celsius pentru aproximativ 1 oră acoperită, apoi în jur de aproximativ 45 minute la foc mediu descoperită. După ce o descoperiți, cu o lingură turnați peste ruladă din lichidul care s-a lăsat în tavă.

7

Serviți rulada rece sau caldă cu orice garnitură doriți!

Sănătate!

8

Dacă vă plac rețetele mele, dați like paginii mele de Facebook  Dia’s Kitchen pentru a fi la curent cu noutățile de pe blog!

9

 

 

2 comments

Leave a Reply

