Cartofi noi copti, cu ierburi aromate si usturoi

O rețetă pentru oamenii ocupați, dar care vor ceva savuros și delicios. Ai spălat cartofii, i-ai scăldat în ulei de măsline și ierburi aromate și i-ai dat la cuptor. Ce poate fi mai simplu?

Da, da … au apărut cartofii noi :), așa că nu ezitați să îi gătiți la cuptor, fiindcă dacă îi doriți crocanți, fragezi, aromați și moi în interior, anume așa se primesc cel mai bine și mai sănătoși, nu prăjiți.

Ingrediente:

  • 1 kg de cartofi noi
  • ierburi aromate: eu am avut rozmarin proaspăt, cimbru uscat, semințe de chimen
  • 3 căței de usturoi zdrobiți
  • 4-5 linguri ulei de măsline
  • 1 linguriță de paprika (sau boia dulce)
  • 1 linguriță sare de Himalaya

Cartofii îi spălăm binișor cu un burete curat de bucătărie și îi tăiem în patru, sau în 5, în dependență cît de mari sunt. Îi punem împreună cu ierburile aromate, sarea și uleiul  într-un bol mai măricel. Zdrobim cățeii de usturoi și îi adăugăm la cartofi. Puteți pune usturoiul tăiat mărunt, însă eu am vrut să aromatizez fiecare bucățică de cartof, așa că i-am zdrobit, ceea ce vă sfătuiesc și pe voi să faceți, se primesc cu un gust divin.

1

Amestecăm încetișor toate ingredientele cu mâna și le punem într-o tavă de copt.

2

Coacem cartofii descoperiți, fiindcă sunt noi și suculenți, la temperatura de 200 Grade Celsius pentru aproximativ o oră, sau până când se fac aurii și frumoși. La un interval de 20-30 minute după ce i-am pus în cuptor, îi întoarcem atent cu o spatulă ca să se rumenească uniform.

Poftim la masă! Serviți cartofii cu o salată, ve-ți rămâne încântați!

3

Dacă vă plac rețetele mele, dați like paginii mele de Facebook  Dia’s Kitchen pentru a fi la curent cu noutățile de pe blog!

5

4

 

Leave a Reply

