Frigarui de pui cu legume, fripte pe tigaia grill

Weekendul care a trecut am avut o poftă de frigărui! 🙂 Și fiindcă este vară și mă trage la mâncare mai mult ușoară, am ales să îi gătesc din carne de pui. Și fiindcă nu am ieșit în pădure, la un rug, am scos tigaia grill de prin cămară și i-am fript acasă 🙂

Ingrediente:

  • 500 gr – 1 kg piept de pui
  • legume la dorință: dovlecel, roșii, ceapă, vânată, ardei gras etc. 

Ingrediente pentru marinată: 

  • 1-2 cepe mari
  • 2 linguri suc de lămâie
  • 2 -3 linguri ulei de măsline
  • sare și piper după gust

Ca să obținem o cărniță suculentă și moale, o punem la marinat peste noapte cu ceapa tăiată rondele, 2-3 linguri ulei de măsline, 2 linguri suc de lămîie, sare și piper.

Bolul cu carne îl învelim cu peliculă și îl păstrăm la frigider până a doua zi.

6

A doua zi, punem carnea pe ace din lemn, împreună cu legumele.

1 (2)

Și le frigem pe tigaia grill.

2 (1)

Atît de simplu, dar delicios și numai bun pentru un prânz ușurel.

4

Serviți frigăruii cu o salată (eu am avut salată din varză, rucola și semințe de susan, combinat totul cu ulei de măsline, suc de lămâie și un praf de sare).

Poftă mare!

3 (1)

Dacă vă plac rețetele mele, dați like paginii mele de Facebook  Dia’s Kitchen pentru a fi la curent cu noutățile de pe blog!

5

Leave a Reply

